Skräckblandad förtjusning

Nu har jag varit hemma i drygt ett dygn och det är verkligen en sådan stor förändring. Känner en skräckblandad förtjusning som man brukar säga. Underbart att träffa familjen, käka god mat, gosa med vovven och öppna lite julklappar. Men samtidigt känner jag verkligen att det är en förändring med både klimat, vardag och sinnesstämning. Back to reality helt enkelt. Får se vart jag hamnar och vad jag gör den närmsta tiden. Här kommer iaf lite bilder från sista kvällen i Centralamerika, på nyårsafton i Panama city.
 
Goingar från USA som vi firade in det nya året med.
 
Vackra damer
 
I am strong
 
Vacker vy över moderna Panama
 
Med Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0