Idag har varit en bra dag

Kom just hem från min käraste vän Mimi som bor så nära mig. Springer bara över i mina Guatemalahippie-byxor och foppatofflor och har alltid otroligt minnesvärda & mysiga kvällar hos Mimsan. Vi behöver egentligen inte göra så mycket. Tiden bara flyger iväg & man kommer på sig själv med och tänka "Fan vad jag har det bra & vilken underbar människa jag tillbringar kvällen med!" . Det var ungefär det vi pratade mycket om också, att uppskatta nuet och sluta känna att det hela tiden fattas någonting. Så skönt när man bara känner igen sig & kan prata om allt sånt som jag tror alla tänker på dagligen. Idag var en bra dag.


Kommentarer
Postat av: mimi

<3<3<3

2013-02-01 @ 00:41:18
URL: http://mimzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0