Hejdå Centralamerika!

Nu sitter jag på tåget från Köpenhamns flygplats till Stockholms central där jag unnat mig både första klass & Mannerströms trerätters. Ville verkligen skratta högt när jag satt här i min egna kupé med räkröra, fritt internet, kaffe/te & frukt. Jag tackar mamma för detta då det var en väldig lyx efter två månaders boende på enkla hostel med rätt ensidig, billig kost. Det var det så värt efter detta äventyr. Vi har haft det så galet jäklarns bra & vi har egentligen inte alls varit med om någonting negativt alls. Resan har helt enkelt varit över våra förväntningar på alla sätt och vis. Vi har nog både lärt oss ett & annat om oss själva, varandra & för att inte tala om vad man har lärt sig om en helt ny och främmande kontinent. Jag är så grymt tacksam för denna resan. Den blev helt oförglömlig. OCH om det är något jag har lärt mig så är det att vi ska vara så tacksamma för det vi har i Europa, i Sverige, där hemma. Att vara helt fri som man nästan ser som en självklarhet är inte överhuvudtaget givet i ex. Kuba. Vi borde verkligen vara så mycket mer tacksamma över friheten & alla möjligheter vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0