~

Jisses vilken dag. Sov hos min syster som flyttat ut på landet med hela sin familj. Imorse bar det sedan av därifrån för att åka till Stockholms universitets välkomstdag. Mötte två fina vänner från min tid i Spanien, Rickard & Manú och lite andra trevliga framtida studenter. Hann träffa finaste Malin & Axel där med som redan börjat plugga. Det var ruskigt mycket information att ta in men spännande var det. Därefter sprang jag vidare för att möta upp tjejen som äger lägenheten jag förmodligen ska flytta in i från den 1 mars. Det var en liten enkel studentetta i Lappkärsberget. Den är ku extremt liten men mysig, med kokvrå, badrum och galet fin utsikt över stan. Därefter läser jag mejlen och inser att mitt jobb har bjudit med mig på en resa till Disneyland Paris i mars. Helt galet vilken intensiv dag. Nu ska jag hem och hälsa på pappas flickvän som varit & hälsat på sin familj i Brasilien och äntligen kommit hem.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0