Mitt liv i Spanien

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen med alla minnen från Spanien om jag ska vara helt ärlig. Alldeles nyss tog jag upp studentboken med alla citat och bilder från mitt sista pr i Spanien. Jag har knappt rört den boken sen jag fick den i juni för att jag har varit så rädd för alla känslor och minnen som jag vet kommer tillbaka. Det är ju underbara minnen på alla sätt & vis men jag visste att det skulle svida till i hjärtat. Vilket det gjorde å nu sitter jag här med klumpen i halsen och tårar rinnande längs kinderna. Jag vill ju kunna kolla tillbaka på tiden & bli glad för allt vi hade där, istället för att bli ledsen för att det är över.

Bild från första året i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0