En start i Åre

Idag har jag och Lucas haft en så mysig dag tillsammans. Vi gick ut på en fin promenad i årstaviken i solljuset och sen gick vi hem och bakade nyttigt bröd och gjorde hummus. Jag har ju nämligen bestämt mig för att börja äta riktigt nyttigt nu, träna regelbundet och for real förändra min kropp så jag känner mig nöjd. Maten vi lagade var iallafall nyttig och riktigt god! Sen åkte vi in till stan och träffade käraste Maria från Spanien. Och nu sitter jag här framför datorn och har bokat min biljett till Åre på måndag den 6 feb. Känns så jävla läskigt men såklart också jättespännande. Känner att det behöver hända någonting just nu i mitt liv så jag flyttar dit på måndag så får vi se vad livet har att bjuda på där. Jag hoppas allting löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0