Chillando

Just nu ligger vi och softar i våra hängmattor på terassen utanför vårt lilla hus. Imorse gick vi upp vid kvart över sex på morgonen för att dra ut och surfa nästan ensamma & med softare vågor! Jag blir helt galet frustrerad eftersom man verkligen kämpar hela tiden med att försöka komma upp och stå. Det tar mycket kraft & man behöver verkligen lägga mycket tid för att bli duktig. Men galet kul är det! Nu ska jag & Moa på yoga och sen blir det nog lite mer surfing. Sen ska vi ha en finfin sista kväll med Moa & hennes vänner innan vi åker vidare mot Nicaragua imorgon!


Kommentarer
Postat av: Robert Rylander

Hej Gumman !
En gång i tiden då jag försökte Surfa så fick jag samma känsla som du skriver om. Du blir galet trött och frustrerad... Man kommer aldrig upp på
brädjäveln... Och kommer du upp så tappar du balansen efter 3 sekunder.... Åker till brasilien den 17 dec och hem den 4 jan . Kram Pappa

2012-12-04 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0