Spanienlivet rullar på...

Pallar inte skriva så mycket här på bloggen men jag har det bra iallafall här borta i Spanien. Massa nya människor, dryga som trevliga. Bor hos Lucas vilket funkar prima, dock har jag alla mina saker kvar i min väska på golvet... Men jag ska kirra en lägenhet eller värdfamilj så snart som möjligt! Klass 3 där jag går känns redan bra och jag hoppas på en grym sammanhållning eftersom vi ska ta studenten och allt ihop!
Anyway.... Fått det mest grymma schemat någonsin.... Har tre kurser som är obligatoriska; Religion B, Natur B å Svenska C. Förutom det har jag spanska steg 6, engelska C, matte C å projektet! Med allt detta kommer jag sammanlagt ha 2650p ... Tänkte även ha någon extrakurs utan att få betyg typ som dykning B.. Vi får se!

Två bilder från strandfesten i fredags!

Jag saknar er alla där hemma!
Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0