Rockin an rollin...

Så sitter man här igen under ytterliggare en onsdag och har tre timmar att lägga innan nästa lektion. Detta pga vår sjukt sega natur b lärare som nu har varit sjuk under fyra lektioner. Alla lektionerna börjar dessutom klockan 9 ( de enda dagarna jag börjar 9) och dröjer två timmar.. Skoj skoj! Men man får helt enkelt försöka ta tag i lite vetttiga saker men det blir ju lätt så att man sitter här vid datorn & kollar mejlen, facebook....

Anyway imorgon kommer mamma & Christer hit, vilket ska bli awesome! Vi ska hitta på massa roligt bl.a. så ska vi till Sevilla! Men helgen kommer också bestå av firande utav Halloween på söndag! Här i Spanien firar man det for real & alla är riktigt, riktigt läskiga. Jag tänkte vara häxa.. Alltid en klassiker å dessutom har Lucas mamma en häxdräkt & hatt så funkar ju perfekt! Då kan jag bara köpa lite läskiga grejer till så är outfiten fullbordad!

Förövrigt har jag legat vid Emelies pool, shoppat på Plaza Mayor, skrattat/kollat film/ druckit nesquick med Lucas, spelat biljard, druckit drink, badat badkat, lagat pannkakor, fotat, spelat gura, kollat grease, pluggat osv....

Nu kollar jag lite biljetter och kollar info om Barcelona med Manú som bott där i tre år! Jag ska ju förmodligen nämligen åka dit nästa helg för att möta upp Mimi, Rebecca & Melissa som åker dit då! Men först av allt kommer brudarna från förra året och jag & Swedberg som jag bodde med i samma värdfamilj förra året ska på släktlunch hos dem på lördagen!

Saaaaaluuuudos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0