The rain is comin but we're still havin fun...

Hallå hallå!
De senaste dagarna har det hänt en del. Mamma & Christer har varit här och hälsat på vilket har varit grymt! Vi har bara umgåtts och haft det trevligt. Idag åkte dem vidare mot Barcelona därifrån de ska åka hem om en vecka. På vägen dit ska dem passera & kolla in fina spanska städer som Ronda, Sevilla, Bilbao, Santander .....

Dessutom har jag bokat min resa till Barcelona nästa helg tillsammans med Mimi, Rebecca & Melissa!!!!!!! Det ska bli helt jävla galet kul säger jag bara. Allt är klart med lägenhet & biljetter! Innan dess kommer dessutom Therese & alla Rebeckorna som bodde här förra året, hit till Fuengirola. Ska också bli något faaaaaaasligt roligt!

Men ikväll... It's the night. Halloween firas ikväll i Spanien & här är det verkligen någonting speciale! Vi börjar förfesten uppe i Rickards underbart fina hus. Dresscode: Läskigt utklädd å inget annat....  Så nu kööööööööööööör vi! Halloweendrinkar, spöken.... Buhh... Let the night begin.


Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!

http://gnugge.blogg.se

kika gärna in på min blogg :)

kommentera,följs,sprid tillsammans med mina 500 läsare. Bli gärna med i Veckansblogg, instruktioner finns på bloggen!'

puss

2010-11-02 @ 20:53:17
URL: http://gnugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0