Jag såg mamma kyssa tomten.....

Hej alla otroligt många läsare som läser min blogg!

Här i Spanien rullar mitt liv på, men dock börjar regnfronten sakta glida in över Fuengirola... Men det dröjer inte många månader tills vädret snart är på topp igen & dessutom är jag ju snart i SVERIGE och firar jul med familj & vänner hemma. Ser framemot det mycket :) Men å andra sidan så är det ju mycklet roligt som hände här i España ... Jag har inte mycket plugg för det första vilket är soft, men samtidigt känner jag mig väldigt osysselsatt. Jag är verkligen inte van vid att inte ha massa plugg att stå i, men jag ska  inte klaga för nu har jag ju tid för så mycket annat! Nu när jag flyttat in till vår fina lägenhet med Frida & Jokkmokk så har jag tid att fixa & dona på mitt rum, laga god mat, osv... Förövrigt försöker några här på skolan få igång enn bättre sammanhållning här på el colegio sueco costa del sol. Vi i elevrådet ska ha skolkonferens nästa vecka där vi ska ta upp lite viktiga saker med skolans ledning, och vi har också skapat ett matråd och eventkommitté. Den sistnämda fyller en grymt viktig funktion här på skolan eftersom vi alla måste lära känna varandra bättre! Nu i veckan har jag & Moa-Li planerat dundermycket för årets nobelmiddag & idag satte jag upp affischerna för denna otroliga händelse! Vi planerar för olika nomineringar å annat! Kommer bli grymt! Och idag ska vi alla stanna kvar i skolan och julpyssla, baka & pynta skolan! :D  Kommer bli supeeeeeeeeeeeer!¨


Här är nästan hela min studentklass i Madrid utanför el Escorial!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Verkar underbart linda!! :D så kul att du trivs med allt :) vi måste ses när du kommer hem, plus så känns en till resa till baka till funkan inte alltför främmande..! PUSSAR

2010-11-27 @ 03:59:48
URL: http://thesestreets.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tillbaka*

2010-11-27 @ 04:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0