Afraid to shoot strangers

Här kommer lite bevisbilder som jag hittade på Linas blogg om hur det faktiskt har sett ut i España de senaste veckorna. Så ni som inte trott mig; I hate to say I told you so!


Där har vi dem! Mysigt å vada i vatten, mm :) Så kan det vara! Men nog om regnet! Det blir väll trots allt bättre någon jävla gång.
Det har i vilket fall som helst varit en finfin helg. Mest kollat på sport; Då vårt skollag spelade, Barcelona - Valencia på en bar (som däremot brudarna såg i Barcelona in real life. Liiiite avis) & så har jag även kollat formel 1. Det sistnämnda var lite spännande må jag säga eftersom jag aldrig sett det tidigare. Men nja... Motorsport är nog inte riktigt min grej.
Mañana ska jag iaf iväg och kolla lägenheten till Angelina, Beccis, Axel å Hugo som kommer i Maj! Vi får se om den är något att ha! Men den är trots allt sjukt centralt så det får nog lov å bli den!
Nu ska jag fundera lite kring svenskaboken som vi ska prata om imorgon & sen ska jag sova för är dödstrött!

Hare fina fisken!


Här har vi nya aulan som ska invigas om ett tag, å på gura har vi Ludwig, min roomie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0