Logical

Den här näst sista helgen i España går mot sitt slut ... & visst har den varit alldeles finemang! På fredagen gick vi ut och firade Lina som fyllt 18 år. Vi gick till jazzbaren & käkade grymt god mat! Kvällen slutade med en lång promenad hem till Torreblanca vi halv 4 på morrona. Kvällen bjöd på ett nakennattbad med alla brudarna där vi stod i Medelhavet och kollade upp på en stjärnklar himmel. Kan liksom inte bli så mycket bättre. Att jag senare örfilade en äckligvider spanjor hör inte till ämnet. Kan förstöra kvällen lite, men det lät jag honom inte göra. Skärpning på er vissa spanjorer!
Lördagen spenderades på stranden för att fira Amanda som fyllt arton år för ett ganska bra tag sedan. Vi köpte solstolar, hon fick massage & så gick vi och käkade prima käk! På kvällen åkte jag hem till Lucas och kollade på en film som handlade om massakern i Katyn. Denna filmen har tydligen haft flest tvtittare någonsin i Polen då den handlar om just de polska officerare som sköts ute i skogen i Katyn. Deppig film men oerhört spännande då man fick se allting ur männen fruar, syskon, barn och genom en utav männens dagböcker.
På söndag morgon träffades jag & sex stycken härliga skolkamrater vid skolan för att åka iväg till Nerja & dyka. Dykledarna kom strax efter oss och så som alltid var det pigga, glada livsnjutare med solblekt hår och "Scuba Diving" linnen. Det var iaf en prima dag. Nu har jag bara funderat mycket på att jag verkligen måste åka iväg & dyka någon annanstans som i typ Röda Havet som Britta berättade om, eller varför inte i Thailand i vinter? VI FÅR SE!
Nu ska jag försöka plugga lite....
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0