10 månader i Spanien...

Det går inte riktigt och beskriva hur det känns att åka hem på söndag. Jag vet inte ens hur jag ska börja beskriva det och inte heller med vilka ord jag ska beskriva hur jag känner. Det finns så många frågor som hela tiden cirkulerar runt i mitt huvud .. Hur ska vardagen bli nu? När kommer jag träffa alla älsklingar härifrån nästa gång? Hur ska mitt liv bli nu överhuvudtaget? Hur fan ska hinna allting som jag vill göra innan söndag? Hur fan ska jag få plats med alla mina grejer? Detta går ju bara inte! Inget håller i mitt huvud just nu. Hela min kropp & själ står emot...

Balen...

En underbar solnedgång påväg hem från karnevalen i Cadiz...

Finaste Britta i Tarifa!

Invigningen av aulan. Jag & Lucas på gitarr & sång. One of us-Joan Osbourne

Therese på stranden i Funkan....

KOMMER SAKNA ALLA SÅ GALET MYCKET SÅ DET FINNS INTE ORD. TACK FÖR ALLA DAGAR & NÄTTER........ Tack för alla samtal, bad, sånger, resor, skratt, tårar, kramar, besos, drinkar, bussresor, lektioner, luncher, tapas, spanska, shopping, fotboll, gitarrspelande, kortspelande, pluggande... Tack för alla vackra minnen som iallafall etsat sig fast på min näthinna. Allt stort som smått finns kvar i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: malisa

Hejsan! Jag har följt din blogg ett tag och har aldrig tagit mig tid att skriva. Kan du inte skriva lite om hur det kommer sig att du studerar i spanien och kanske lite tips och sådär? Jag förstår att du har studerat gymnasiestudier där? Funderar själv på att åka ner och plugga, men då främst språket eftersom att jag redan tagit studenten :) Kramar

2010-06-19 @ 18:00:02
URL: http://malisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0