Hemfärd till Svedala 20 juni 2010

Mitt huvud är kvar i España. Vad fan händer med mig? Igår natt kom jag hem till Svedala igen & det går knappt att beskriva hur jag känner. När jag åkte tunnelbana idag kändes det som att jag blev halvdöv för att allt lät så himla högt och dessutom så annorlunda. Det luktar annorlunda, känns annorlunda, människorna är mycket surare medans jag går runt med ett stort leende på läpparna trots att det är kallt som fan! Är det här Sveriges sommar? Typ 15 grader och moln. TA MIG TILL PLAYAN. Men jag klagar verkligen inte över att få träffa familjen, hunden, katten & mina kompisar som jag ska träffa om två timmar. Nu tänkte jag hänga lite med min hund eftersom han fortfarnade är helt stirrig efter jag kommit hem..... Simma lugnt grevar å baroner!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0