Lunch med spanska familjen




Jag & världens sötaste Donarella!


Min värdmammas syster Amalia, min värdmamma Mari & jag.
Nedanför där är Jack, deras väns son.


Min roomie Rebecca, Amalia, Mari, jag, roomie Ludwig, & nedanför Lucas, min värdbror.


Mina roomiesar Ludwig, Rebecca, Silvia (Christians flickvän), Christian (Amalias son), Mari, Lucas & Amalia


Lucas, Amalia, Mari, jag, Ludwig, Rebecca, Silvia


Jag & Ludwig spelade gitarr & jag sjöng för familjen :)

Nu har alla gått så nu kollar jag, Mari, Lucas, Ludwig & Rebecca på en film som handlar om ett rugbylag som kraschat med ett plan i Alaska & försöker ta sig hem...

Ha en fin kväll :)
Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: mimi

gud vilken gullig familj du verkar fått nu :) alla ser helt glada ut! även duuuuu

2010-01-16 @ 23:20:36
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja, dem är underbara!

2010-01-16 @ 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0