Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!

Gud vad jag mår bra just nu!!!!!! Dagen började inte alls bra, men nu mår jag superbra verkligen.

Jag ska berätta det roliga om dagen:
Efter skolan hade vi volleybollträning en timma vilket var skitkul! Sen efter det gick jag & Lina en mysig promenad hemåt & sen drog jag ut och sprang längs Medelhavet 35 min. Så sinnessjukt jobbigt men så sjukt härligt! Upp för backen sista fem minutrarna. Ajajaj vad jobbigt, men då kan man fan inte ge upp! Sen drog jag in till mig och körde
3x15 vanliga situps
3x15 sneda situps höger
3x15 sneda situps vänster
3x15 lyft med benen liggande
3x15 benlyft stående

Haha! Kände mig rätt nöjd efter 2 timmars träning + långa vandringen hem! BRA JOBBAT!

Sen käkade vi godaste middagen sen jag kom hit. Soppa med mixad tomater, olivolja, bröd å massa grejer. Megagott! Sen käkade vi lasagne med squash till med smält ost ovanpå, och efter det dessert i chapmagneglas vilket var jelly, äpple, citron mixat. GOTT! Å till detta lemonad vilket består av vatten, citron, socker för dem som inte vet!




Middagen igår med mina svenska offer till roomiesar. Haha.


Idag påväg från Lina & Amanda. Världens brant upp till mig.


Här bor jag! I dörren längs till vänster, sen kommer en trapppa upp till altanen.


Vår hängmatta ute på tomten. Där ska jag ligga när det blir schtek.


"HOOOOOOOOOOLA RADIOOOOO!" Vår virriga papegoja som pratar
med sig själv hela tiden. Haha, han är så jobbig. Han gör ifrån sig massa
konstiga ljud hela tiden, man blir seriöst DÖV! "Buenos Dias, Hola, Lucas, agua, agua PIPPIPIP"
Jag litar inte på den där fågeln alltså, han är lite scary. Men mysigt med husdjur, haha ;)

Nu ska jag prata med Marco å kirra lite på mitt arbete om Kambodja. Sen måste jag sova rejält i natt. Har fan somnat någonstans med 2-4 de två senaste nätterna. Men skönt att jag börjar kvart över tolv imorgon då! Perfekt, härligt å gå till skolan då med när det är lite soligt.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0