Love is my religion

Hola todos!
Då var man tillbaka i España! Känns ungefär som förut förutom att jag bor i en underbar familj! Mamman och lillebrodern är hur gulliga som helst och såklasrt också de två svenskarna Rebecca & Ludwig som jag bor med. Släkten brukar avra här och hälsa på med, vilket är roligt! Vi umgås mycket helt enkelt som idag då vi har spelat wii, kollat på family guy, ätit paella och pannkakor.. å så vidare, supér! Just nu sitter jag här i vardagsrummet med hela familjen + papegojan som äntligen har tystnat. (Har för sig massa konstiga brutalt öronbedövande ljud dagarna i enda typ) Idag har jag Rebecca å Luddis också varit med Britta på Barista (ett svenskt supermysigt café) och druckit varm choklad och pluggat. Mañana ska vi ut å springa längs stranden vid Medelhavet. Får ta vara på det.

Här kommer lite bilder jag hittade på mammas dator som vi tog första dagarna i Spanien.


Utanför El Colegio Sueco för första gången.

El colegio sueco


Utanför hos min (ex) spanska familj..

¨
Calle Inca där jag bodde innan.


Hälsade på hos Kenneth & Stina.


Hittade en bild på lille Marco med där han sitter i mitt rum och pratar
med mig på skype. Finfin, se vad solbränd han var med ;) Jag saknar dig!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Marco

Gud det känns som det var igår dom här bilderna togs! Som vi sagt hundra gånger tidigare, tiden flyger iväg :) Snart ses vi igen! Jag längtar så mycket så jag spricker!

2010-01-09 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0