Sveriges sommar knäcker

Idag träffade jag pappa på flygplatsen, vilket var jäklarns trevligt. Känslorna innan är som en blandning av nervositet och förväntan, dem går inte riktigt å förklara. Det är helt enkelt så att de som kommer å hälsar på mig här inte passar in i miljön. Jag kopplar ju pappa med hemma, å inte med Malaga/Funkan å allt här. Men det var iaf helt underbart å se honom. Så just nu sitter jag i en fin lägenhet som vi har hyrt med pappas två orienteringspolare. Vi bor i en bergsby som heter Adeles typ 10-15 mil från Fuengirola.

Har btw fått tillbaka min dator nu vilket är sweet. Ska försöka välja ut en av alla underbara sommarbilder 09 å lägga ut här.

I Umeå hos kusinerna.
På underbara Gotland.
Solnedgången i Visby är oslagbar.
Gränna, the city of polkagrisar.
Den enda trevlige av Emils coola BMXpolare  ;) Men en trevlig eftermiddag vare!
Ja å Mimi var vid Gröna Lund å badade!
Trevlans hade jag det med Rebecca & Hugo.
En av alla underbara sommarnätter hemma hos Ville Viking!

Det blev fasen inte en... Men ungefär ;)
Nu ska jag upp å sova i min sköna säng i samma rum som pappa. Känns ju tryggt istället för i samma hus som vår värdmamma som mördar män. (Vår teori ;))

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0