I'm free as a bird

Tjäna!
Idag, efter skolan, har vi varit på miramar & kollat på utklädningskläder till Karnevalen i Cadiz som vi ska till imorgon! Från miramar tog jag, Tess & Swedis bussen och sen gick jag å S. hela vägen hem i pissregnet. Vi kunde lika gärna ha simmat. Vi var genomblöta........ Skitväder här i Spanien i vilket fall som helst. Får hoppas på fint imorgon i Cadiz!
Alla haffade iallafall finfina grejer att klä ut sig med & imorgon bär det av vid 4 på eftermiddagen och sedan går bussen tillbaka från Cadiz vid 7 på morgonen. Det lär bli PRIMA!
 

På la mesquita med lite fina tjejer i fredags förra veckan.  


I lördags strax innan jag åkte hem till Sverige på överraskningsvisit.

If I leave here tomorrow
Would you still remember me
For I must be traveling on now
'Cause there's too many places I've got to see

But if I stayed here with you, girl
Things just couldn't be the same
'Cause I'm as free as a bird now
And this bird you cannot change

Klassiker med Lynyrd Skynyrd! Vackert!


"Jag återkommer" HAHA! Pappauttryck från videorna från barndomen. (Bara något onödigt jag just kom på.)
Jag längtar efter er där hemma! Men ni får ta å hålla ställningarna på hemmaplan....
Simma lugnt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0