Aldrig mer

Hela jag skakar & hjärtat dunkar så fort så jag tror det ska hoppa ur bröstet. Jag drömde just den värsta mardrömmen någonsin. Glöm min tidigare "Jag blev jagad"-mardröm, den här tar alla vinster i "Värsta mardröm". Jag drömde att min lillebror Pontus drunkade i en isvak & att jag förgäves stod och skrek och försökte få upp honom....

Fyfan, det var det värsta någonsin. Det är nog bäst att jag går upp nu & tar en dusch eller någonting nu även om jag har sovmorgon. Kommer inte kunna sova igen.


Har aldrig jag mått så dåligt utav en mardröm. Herregud, tårarna bara
dalar ner för kinderna nu då jag drömt om min värsta fasa.
Det går inte att förklara smärtan som sitter kvar i bröstet just nu.

Kommentarer
Postat av: mimi

Har också drömt om att min lillasyster drunknade. Fast det var typ i en djungel men ändå lite som årstaviken. Hoppas du inte börjar få som mig, som typ är rädd för att sova utav alla mardrömmar, det är så sjukt jobbigt.



Ta hand om dig, saknar dig.

2010-02-05 @ 11:49:54
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

Nej va hemskt :( <3

2010-02-05 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0