Heaven in a wild flower

Jag har inget internet hemma längre; vilket är anledningen till dåligt uppdaterande. Men jag lever! Nu har påsklovet gått i dunderfort och detta har spenderats med mamma & Pontus som var här och hälsa på. Vi har varit i Malaga, Marbella, Puerto Banús & bara umgåtts! Innan dess umgicks de fyra musketörerna, you know who I mean Tessie! Vi har käkat pizza, partajjat, varit på påskprocessionerna i Malaga, kollat formell 1, SOLAT & BADAT!

Anyway.. Har gjort en del men orkar inte förklara om allting. Lovet har i vilket fall som helst varit prima!

Nu önskar jag er andra ett underbart påsklov!


En bild från Therese blogg. Bilden tagen häromdagen & jag håller i kameran ;)


Kommentarer
Postat av: Linn Blomqvist

Jag började nästan undra vad som hade hänt.. Härligt med pontus o mammsen på besök! hoppas på att jag med kan komma ner, men vet inte faktiskt om det går och ordna tyvärr :( Ni ser ju ut o ha det hur härligt som helst!! PUSSS love u <3

2010-04-06 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0