Man Made God

By the way! Viktig händelse. När mamma & Pontus kom hit så gav de mig ett skiiitstort inslaget paket som "påskpresent". Jag hade ingen aning om vad det var i, men insåg efter ett tag att det var en sprillans ny systemkamera!!!! Äntligen! För er som inte vet så blev min tidigare stulen av städerskorna på ett hotell här i Funkan.

Så här har vi den, en Nikon D3000! Till och med snäppet bättre än min tidigare! Whoppa! Nu väntar jag bara på minneskortet som kommer separat som mamma ska skicka hit så snart det anländer. Sen ska jag ut å fota för fullt!
Hare dunderbäst!
 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Nej fan vad roligt! sjukt gulligt av dom! hoppas att nu hade det bra när dom var där, pussssss 6 veckor!!!!

2010-04-07 @ 17:54:05
Postat av: Lé EMIL

Braaa :) Din chiller :D

2010-04-15 @ 20:11:24
URL: http://danmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0