So long fellow people!

Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg den här omtalade Spanienresan. Imorgon bär det av mot spanska trakter, så idag blir det späckat schema för att hinna med allt.
Nu på morgonen blir det frulle å sen fortsätta packa ner allting, skor, väskor, kläder, foton, gitarr, skrivböcker, så jäkla mycket grejer! Sen ska jag nog glida iväg till skolan å säga hejdå till lite folk, sen blire fika med pappa vid kvart över fyra. (Sista gången jag träffar pappa på några månader!!!!!!! PAPPA!!!!!!)
Sen vid fem har jag bjudit in de allra trevligaste människorna på en fika för att säga the last goodbye.
Å sen bär det av hemåt igen för att kolla igenom all packning med mamma.
Å sen ska jag sova sista kvällen hos min favvopojke Marco. Som imorgon ska vara med på flygplatsen & vinka av mig, med Rebecca å förmodligen Mimi.

Jag kommer sakna ett antal personer något enormt, och ni vet vilka ni är. Men vi alla måste tänka på att detta är något positivt, å en otrolig möjlighet för mig. We will meet again, but not yet, not yet.. (Bra citat från en svinigt bra film called The gladiator)

Jag kommer skriva här på bloggen så ofta jag kan.

Love
Linda


Kommentarer
Postat av: Lena i Spanien

Åh. shit vad kul! :D du är typ den andra jag har lite kontakt med... du lär väl ändå inte läsa detta (JAG STICKER OCKSÅ IMORGON) men då får man väl skriva att vi ses på måndag?



HA DET FINT & LYCKA TILL PÅ ARLANDA IMORGON (flyger sj från Kastrup skånning som man är! :P )

2009-09-03 @ 01:26:15
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0