Talk to me softly

Tjolahej!

Idag började jag klockan tjugo över tolv, sjukt soft! Så jag gick upp vid runt elva och duschade, käkade frulle och allt det vanliga! Har bestämt mig för att försöka springa den tiden på morgonen, men var helt slut idag, så det bli inget av det.
Enda lektionen jag hade idag var sceniskt musikprojekt där vi håller på och skapar en musikal. Har kommit med massa förslag till musik och så. Skriver mer om det när gruppen vet mer!
Sen gled vi till stranden och spelade volleyboll, vilket var trevligt. Sen drog jag & Britta och kollade yoigo kontantkort som jag måste kirra! Men man måste ha med sig pass dit, så jag löser det imorgon! Sedan kilade vi vidare till närmsta simhallen och den låg två minuter från mitt hem. Toppen eller? Precis bredvid låg också en megastor fotbollsplan där massor av småknattar hade fotbollsträning. Tänk om jag också hade lärt mig spela någonting under den tiden, då hade jag varit grym nu. Det är något jag verkligen ångrar.. Men ska försöka att ändra på det och ska börja träna med ett innebandylag här nere. De är tydligen tredje bästa i Spanien i sin ålder. Haha! Men jag och en annan svensk tänkte kolla läget i alla fall. Kan bli kul!
Drog hem later och skötte om min roomie som är sjukling! Sen käkade vi asgoda hamburgare! Å just nu sitter jag & pratar med Marco på skype om en och annat.
Imorgon är det flamencouppvisning och catwalk där modeller ska visa upp flamencoklänningar här borta på feríaplatsen. Det kan också bli kul får vi hoppas. Innan dess ska jag kirra yoigo, simma, och plugga!


Håll ställningarna där hemma älsklingsälsklingar! Jag saknar er alla brutalt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0