Som stjärnorna till dig

Jag har inte varit sjuk på år & dagar men ändå drar man på sig nå jävla tjafs nu idag. Andra dagen i min nya skola. Det är ju helt fantastiskt. Å som jag sa till Ulrika så är jag ingen gnällspik som alltid håller på så här, för det är jag verkligen inte. Jag är alltid i skolan. Men idag så har jag ingen röst, ont i kroppen (höll på och somna nu för en stund sedan när jag skulle gå med Ulrika en bit till skolan), ont i huvudet i perioder, snörvlig och hosta.
Tack Rocio, min värdmamma som kirrade någon slags medicindryck till mig så jag kanske mår lite bättre.. å sen får jag köra på mina alvedon som mamma, som tur är, packade ner. Sen blire te & vila för hela slanten.

En månad idag med min favorit. Det har gått snabbt, och jag hoppas nästa månad går förjäkla snabbt den med så vi kan ses snart! Sen får dagarna gärna gå långsamt, så man får så mycket tid som möjligt med dig. Saknar ihjäl mig efter dig.

Passa er för swineflue människor, jag är iaf livrädd. Tvätta händerna ofta! & sov å ät ordentligt så du har ett starkt immunförsvar.
Keep on flowin.
Linda

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej usch, tycker synd om dig. Krya på dig!



GRATTIS ÄNNU EN GÅNG :D

2009-09-08 @ 11:20:57
Postat av: El blogger

Tack gullegullegullegullefavorittjejen!

2009-09-08 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0