Vad har du på hjärtat, Linda?

Imorse var det inte mycket till morgon. Var helt slut och både jag & Ullis hade lust att stanna i sängen hela dagen .. MEN vindarna kan vända. Vid typ elva hade vi första lektionen i dykning A som jag ska gå den här terminen. FYFAN VAD ROLIGT! Alltså jag är så taggad så det är helt sinnes. Kommer ha kursen med två australiensiska dykare som verkar sjukt trevliga och duktiga, å vi kommer dyka vid Gibraltar och Tarifa & hela baletten.
Sen käkades vi lunch och efter lunchen träffade jag världens typ roligaste människa. Satt bara å skrattade hysteriskt i tio min, & vi kunde inte ens kolla åt varandras håll utan att börja skratta. Haha.
Ikväll äre by the way första "helgkvällen" så vi alla ska dra ut å hitta på något ikväll hade vi tänkt. Det blir nog riktigt trevligt tror jag! :) Ha en superfin kväll ni med!

Å sen ville jag också säga att det är den 11 september idag. Ni vet vad jag snackar om. 8 år sedan är det nu. Å det borde ägnas en tanke tycker jag. Rest in peace.

Du är en saga för god för att vara sann.
Det är en saga i sig att vi funnit varandra.
Vi kunde lika gärna, aldrig någonsin möts.
Eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?
Håll ställningarna! /  Linda

Kommentarer
Postat av: Linn Blomqvist

Åh va häftigt med dykning:O :D<3

2009-09-17 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0