Hold my breath

Sitter här på skolan all by myself & lyssnar på One med Metallica! Bra grejer där. Blev sjukt sugen på att lyssna på lite Metallica eftersom att geoläraren avr lite utav en rocker
Har precis haft första lektionen i geografi A. Alla som jag känner går ekonomi, så jag känner mig lite mobbad. Men någon trevlig människa ska man väll kunna hänga med! Så sitter här & väntar på min ekonomikompisar då som sagt.. Å sen klockan 11:10 ska vi ha spanskatest för att se i vilken grupp vi matchar in i.  

I can't remember anything
Can't tell if this is true or dream
Deep down inside I feel the scream
This terrible silence stops with me

Jag saknar Marco, GÄNGET (ni vet vilka ni är), Milou, Mimi, Pontus, pappas nyttiga mat, mitt rum hos mamma, kanelbullar, tunnelbanan, trygga götgatsbacken, svensk tv( typ Allsång på skansen)
Efter EN JÄVLA VECKA. Detta lär bli jobbigt.

Anyway, I salute you! 

 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vi saknar dig med ska du veta!! <3

2009-09-10 @ 13:18:25
Postat av: Marco

LINDA!!!!!! Vi blir galna här hemma i tråkiga, kalla, djävliga, Lindatomma Sverige!

2009-09-10 @ 19:19:32
URL: http://gardetboys.blogg.se/
Postat av: Claudia

Misssss u! <3

2009-09-10 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0