Första skoldagen

Jag gick upp vid kvart över sju och duschade, och har nu väckt Ulrika som också har duschat! Strax ska vi väll käka någon finfin frulle, och sen glider vi iväg till första skoldagen vid halv nio. Sweet! Jag är inte ens nervös. Som jag sagt förut så finns det ju värre saker och oroa sig för här i Spanien. Och att börja på en ny skola med 80 uppklädda och nervösa ungdomar, känns inte allt läskigt. Alla är ju nya. Det enda jag är orolig för är att jag ska sitta och hosta & snörvla. I don't like it!
Anyway, wish me good luck!
"See yaaa!"
Linda

Kommentarer
Postat av: Marco

Du kommer nog inte va ensam om att vara lite snuvig tror jag! ;)

2009-09-07 @ 09:52:55
URL: http://gardetboys.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, det kanske är jag "swineflue" själv som smittat dig! Lycka till på första skoldagen mitt hjärtegryn! :) <3

2009-09-07 @ 11:37:53
URL: http://thecookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0