I miss you all so it hurts in my chest

Jag har blivit ombedd att uppdatera bloggen lite av min käraste vän Rebecca, så då ska jag försöka göra det! Vad har jag haft för mig de senaste dagarna då? Hm.. det är så mycket som händer hela tiden så blir helt virrig men igår (Lördag) åkte vi i alla fall buss till Tarifa med gymnasiet. Det är omtalat som ett surfparadis så man kunde väll inte annat än se framemot det! Vi fick gå en promenix i staden med en sjukt trevlig å duktig guide, och sen åkte vi ut på valsafari men jag kallar det delfinsafari för det var allt i djurväg som vi såg!

Vyn från bussen!
A walk in the city
Äntligen käkilikäka!
Såhär mycket mat fick jag å Ullis VAR utav vår värdmamma. Haha, värsta julafton! Gottgott.
Påväg neråt stranden!
Beautiful.
Det var fint ...... Här skulle jag vilja bo någon dag.
Läget gillas!
Whoppa...
Therese, Oskar å Jessica lever livet.
HÄRLIGT
:)
Påväg på båten ut på valsafariiiii!
Två kontinenter! Europa till vänster å Afrika till höger.
Delfin!
Delfiner wohoooo!
Det var lite bilder iaf. Kommer upp fler på facebook sen. Annars har jag fördrivit tiden hemma, i skolan med massa nytt plugg eller framför skype med favvoMarco.

Håll ställningarna.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina bilder du har tagit!! :D

2009-09-20 @ 13:56:44
URL: http://thesestreets.webblogg.se/
Postat av: Linda

Åh tack Therese :D

2009-09-20 @ 15:55:04
URL: http://lindaler.blogg.se/
Postat av: rebecca

Wooho, lite uppdatering! De uppskattas mycket :D Ja sjukt fina och härliga bilder! Är så himla avundsjuk på dig, vill också vara dääär!

PUSS på dig!

2009-09-20 @ 20:38:39
Postat av: Linn Blomqvist

Åh, det ser helt underbart ut! Det är roligt att läsa bloggen o se vad du gör:) <3

2009-09-21 @ 10:31:24
Postat av: Claudia

Uppdatera mera! Sjuuukt kul att läsa.

<3

2009-09-23 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0