Keep it up

Här är jag idag i min trappuppgång!
Jag & Ulrika i lördags!
I Mijas pueblo i söndags!
Ikväll är det feria här i Fuengirola. Det är en typ av festival som håller på nu i en vecka. Får hoppas att det blir kul :) Riktigt klassiskt kommer det bli med flamencoklänningar, tjurrusning, tjurfäktning, Maria, blommor, fest, tivoli å så!
Men plugg är det drivor av med, så got to go! Sen ska vi ut och fira Therese som fyller år idag. Och sen ska vi ju inte glömma min älskade vän Rebecca som fyller år denna gyllene dag! GRATTIS UNDERBARING!


Världens vackraste tjej fyller hela 17 år idag. ETT ÅR KVAR BRUDAR! SAKNAR ER GALET! Men Rebecca, du ska ha fantastisk dag & kväll. Njut av livet.

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: rebecca

TACK BÄSTAVÄNNEN! VI SAKNAR DIG!!

2009-10-07 @ 16:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0