Me gusta Fuengirola con la familia

Sitter just nu i skolan med min sötelillebror! Försöker tvinga honom att byta facebookbild... Men nejnej, han ska ha sin fula lilla fjantbild kvar. Anyway .. Vi har spelat gitarr & trummor å haft det allmänt SWEET! Innan det visade jag pappa, Leda & Pontus runt i skolan och pappa pratade självklart med idrottsläraren i typ 10 minuter, blir jag chockad eller? ICKE!

Snart ska vi tagga hemåt och äta middag med fmailjen och så måste jag plugga motivationspsykologi & läsa Bellman i svenskan.. TAGGAD! 

Jag saknar er alla där hemma... Men om 40 dagar kommer jag hem! Jullovet kommer bli helt jävla underbart. Prima julafton hos Leda, och där ska det bakas och fixas med riktig julstämning! Påtal om jul så har vi tydligen julgran hemma hos vår spanska fmailj också.. Det trodde jag verkligen inte.. Arból de Navidad = Julträd ;) Iallafall.. Och sen nyår firas i Åre då Linn & Patrik kommer upp för första gången! Hela jullovet kommer spenderas med Marco och storstadslivet kommer spenderas med alla ny underbara vänner.. Saknar er alla!
Nu ska jag & Pontus tagga till hotellet.. Pappa har bokat en asfin takvåning här och så ska vi äta hemma ikväll och ha det allmänt mysigt! Dock plugg som sagt.. Btw, ni kvinnor som tänkte komma hit...

BRUDAR!
Kolla den takvåningen på hotell Mediterraneo Apartamentos Real Turisticós. Där kan man sova 6 pers och det kostar 7000 för en vecka.. Vet dock inte hur mycket det kostar under bättre säsonger... Men hur fräsch som helst och stort! Som Leda sa så kan vi säkert ta in två till.. Finns en bäddsoffa & två dubbelsängar, stort kök, två badrum, vardagsrum m. tv som vi kan ställa om till engelska och jääääättestor utepats med utsikt. Värt ett check! http://www.expedia.co.uk/pub/agent.dll/qscr=dspv/nojs=1/htid=2285895

Rock on alla!

Kommentarer
Postat av: Eva Lindqvist

Hej gumman! Har kommit hem från en häftig semester i Jordanien med 35 graders värme! Flytit runt som en kork i Döda havet insmord i lera. Badat i Röda havet, vore något för dig med dykcertifikat. Beundrat det storslagna Petra, ätit massor av god meze. Vi ses i Åre i nyår. Kramar Eva

2009-11-10 @ 09:31:07
Postat av: Anonym

klockrent ju, det hotellet ska vi kolla upp!! :D

2009-11-10 @ 21:59:48
URL: http://claudiarebecca.bogg.se
Postat av: milou

kommeru ha någon tid över för oss när du kommer? :) Dina super tuffa vänner?

2009-11-12 @ 12:59:38
Postat av: Linda

Som jag skrev ;) "Alla ni underbara vänner kommer dte spenderas tid med!" UTAn tvekan madame :) Puss

2009-11-13 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0