HolaHola

Idag började jag klockan tjugo över tolv, vilket gjorde att jag kunde sova till klockan elva. Sjukt skönt var det, men oj vad seg jag blev under hela dagen efter det. Satt av dagens enda lektion likt en zombie. Sen efter det hade jag utvecklingssamtal, vilket gick bien. Sedan drog vi iväg på volleyboll och tränade fyra svenskar och två spanska tjejer. Kul vare och sen spelade vi lite fotboll och drog hemåt. Vid det här laget var jag helt jävla slut efter dagen och hungrig som *#¤%&/ *pip* och ingenting blev ju bättre utav att jag kom hem till Ullis rensade rum. Hon flyttade ju nämligen idag. KUL! Så nu är jag kvar här helt lonely. Menmen, jag är som fan glad för att hon fick komma iväg. Får se hur jag ska pussla ihop mitt liv nu med familj & allt sådant. Helg snart iallfall och mañana är det kör och jag ska börja öva på mitt solo vilket ska bli superkul. Tror låten är bestämd nu så går runt och nynnar på den all the time ;)
Mindre än en månad till jul nu. Åh vad underart det ska bli att komma hem. Men ska njuta av det som är kvar här sålänge.
Simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: milou

äre du som ritat hjärtat?

2009-11-27 @ 20:54:33
Postat av: Linda

Nej men jisses amalia, det har jag inte. Åh fan vad jag önskar att jag kunde det!

2009-11-28 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0