De senaste veckorna..

En bild från när min familj var och hälsade på mig. Här var vi och hälsade
på lite människor i Tarifa :)
Jag hälsar på sötevovvsing och Pontus fotar ;)
Å vackert är det må jag säga!
Haha syskon som är sams för en gångs skull? Inte varje bilresa det händer ;)
Haha, vackert!
Nu i helgen när vi hade luciatåg på Miramar.
I fredags när vi var på Nueva Luna, New Moon.
I torsdags förra veckan då vi bakade lussebullar åt skolan på svenska kyrkan.
Fixa fixa.. 

& här kommer bilder från MADRID!
Middag på fredagen i Madrid!
Buffé!
Jag i Madrid utan La puerta del Alcala. Tidigare ingång till Madrid. Jättevacker! :)
Middag på Thairestaurang (Ja det var som fan gott med Chicken Cashewnut!)
Här jag & skönaste göteborgarn Amanda.
Vi gungade lite i El parque del Retiro. Retiroparken :)
La Plaza del Sol.
Jag körde lite GreaseSandystyle med mina nya byxor.
Vårt hotell på kvällen innan vi drog ut :) Vårt rum är översta med människor :)
Innan vi drog ut.
I tunnelbanan påväg till La Kapital.
Hyfsat fett diskotek på 7 våningar. La kapital.
La kapital
Guernica av Picasso på Museum Reina Sofia :)
Där bodde vi! Hostal Nuria.
Trötta tjejer på hemresan.
Anyway.. där var "lite" bilder från de senaste veckorna här. Nu pallar jag inte lägga upp fler, ni kan kolla på faceook annars.. om dem hamnar där någon gång :) Jag har haft det toppenbra men nu börjar jag längta jävligt mycket hem. Får nästan krupp i kroppen av att vara borta från alla & från mitt kära Södermalm. ;)
Nu måste jag plugga engelska för det är engelskaprov imorgon nämligen, och btw så ska vi också på spansk teater i Malaga mañana!
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0