Buenas noches!

Hur har jag nu haft det de senaste dagarna? Ja du.. Varit ledsen, irriterad, arg, skitförbannad, känt ångest, panik för min kamera som de "fortfarande inte har hittat på hotellet!" MY ASS säger jag. Det är någon av dem städerskorna som har tagit den, det är lika klart som att solen lyser imorgon på solkusten. Vilket skämt att de inte ens kan hjälpa mig längre tydligen, utan nu gäller det att prata med polisen, vilket jag gjorde idag. Å då fick jag ett nummer jag kunde ringa för att göra en polisanmälan. Å det enda det samtalet ledde till var att jag blev skitförbannad och började störtböla. Ja så kan det gå! Men annars mår jag bra!
Gaaaaanska så chill i skolan just nu, för att vara vår skola, så man lider inte av det!
Igår var jag en sväng på marknaden med Rebecca & Lina och köpte ett par tuffa, stora, blå örhängen. Äntligen fick jag lusten tillbaka att använda stora örhängen! Jag hade alltid stora örhängen förut innan jag började på Maria Elementar, där man nämligen inte fick ha stora örhängen.
Där har vi dem! Från marknaden som spanjorerna har vissa dagar på feriaplatsen. 3£ av ett gäng afrikaner Fick mycket kommentarer om dem idag, tom utav min fashionista-svenskalärare. Fint fint!
Efter det igår så gick jag å Rebecca och simmade på la piscina olimpica! Vi simmade i en timme; 26 vändor. Bra jobbat girls!

Entonces .. Idag har jag haft en underbar dag faktiskt. Började först å främst klockan tjugo över tolv, så jag sov till ungefär halv elva och sedan gick jag upp och duschade, käkade frulle å blingade till det lite med mina nya fina örhängen! ;) Väl i skolan hade jag dagens enda lektion; sceniskt musikprojekt! Hur kul som helst OM vi fick sitta å lira gitarr, trummor, bas, piano eller sjunga som alla andra. Men jag, Frida & Olivia tillsammans med vår härliga lärare Jeanette satt och skrev manus till våran musikal. Men det blev däremot väldigt bra å vi blev i stort sätt klara med manuset; thumbs up!
Sedan efter skolan gick jag & favvoBritta å kirrade det med polisen och sen tytckte vi att vi hade varit så duktiga så vi gick och fikade på ett skitmysigt ställe som heter Blackberry. Vill ni se vad vi käkade? Det vill ni knappast för det var så jäklarns gott.. Men det struntar jag i! Mohaha ;)
Gott ja!!
Efter det gled vi runt på Miramar (stora köpcentret) och kollade i alla underbara butiker. Sen gick jag och frågade om de behövde hjälp med hundarna på djurbutiken. Hundarna är brutalt jävla söta och sitter i några jävla akvarium så jag frågade om de ville ha hjälp att gå ut med dem å så, men tydligen hade de redan någon som skötte det. SYND!
Vale vale... Ska prata med Marco, Rebecca å mamma nu och så ska jag plugga och sova! Imorgon blire geografi, spanska, CULTURA (inget ni har hemma  ;) Handlar om skillnader mellan det spanska vs. svenska samhället.) Sen idrott! Skoj skoj!
Simma lugnt!
Här ser ni min bruuuuutala bränna! Brunare än er blekisar där hemma iaf ;)
Från halloween i lördags! Jag å sötisTherese! Hippie & Cleopatra!
Favoritgänget! När min pojkvän Marco var här å hälsade på & sen Britta å hennes skånekusin Anton.
Vilket tågstationen närmast mitt hem :) Därifrån kan man åka in till Benalmadena, El Pinillo (där min mammas kille hade sitt hus förut) Torreblanca, Torremuelle, Malaga osv :)
Lite smått å gott!
Puss & hej leverpastej. (Årets drygaste skämt, men bryr mig inte, haha)

Kommentarer
Postat av: Claudia

El pinillo ligger min mammas väns hus också vid ;)

2009-11-05 @ 13:08:01
Postat av: Therese

Vad glad jag blir över ditt initativ över att fråga om de ville ha hjälp med hundrna! tycker själv att det är så himla sorgligt det där! :/

du skriver väldigt bra tjejen! fem av fem toasters ;D puss

2009-11-08 @ 02:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0