Åh, vilka härliga dagar!

De två senaste dagarna har varit riktigt ljuvliga dagar, såsom rubriken solklart säger!  Igår var jag & Ulrika med vår spanska mamma på IKEA å sen efter det åkte vi och hälsade på våran värdpappa som jobbar på en restaurang! Jag & Ulrika kom verkligen närmre familjen & det var en sjukt trevlig dag! Vi köpte lite saker till våra rum med. Pimp my room!
Igår insåh jag också att vi people på svenska skolan Costa del Sol varit här i exakt två månader nu. Har det gått snabbt eller sakta? Det är frågan.. Jag själv kan inte svara på den.. Någon som kan det? Anyway..

Idag är också en stor dag eftersom jag & Marco har varit tillsammans i tre månader! Mäktigt som Marco säger! Jag håller med honom! :D & för att inte tala om det.. så kom pappa, Leda & Pontus idag. Helt jävla underbart säger jag bara! Började nästan gråta när jag kramade om dem inne på hotellrummet. Så sjukt, ens lilla gulliga familj liksom... Var bara mamma, Christer & Alexandra, Zac & Anguz som fattades så vore allt fullbordat!

Nu tar min internettid slut om 2 min och 10 sek, så got to go! Men ska upp & hänga med min familj så det blir nice! Ska kanske ut & käka på favvostället här: Tres Amigos. Vem bangar på en plankstek? Inte jag iaf!

1 min & 21 sekunder.......

Ha det grymt alla!
Ta vara på livet!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marco

Gud vad härligt med sådana dagar :D Grattis till oss och ha en superdupergrym dag med din kära familj.

2009-11-08 @ 11:26:28
URL: http://gardetboys.blogg.se/
Postat av: Claudia

Grattis!!!!! :D Och vad skönt att du mår bra. Puss på dig.

2009-11-08 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0