Ska vi trynslejkes?

Så gulligt .. det betyder hångla på jämtländska :)




För de som undrar så rullar livet på  hyfsat som vanligt. Livet har sina riktigt fina stunder nu när våren har anlänt, men också sina trista tankar. Vila i frid Waldy <3
Men det finns som sagt så mycket positivt med .. och jag tänker fortsätta visa min positiva sida och hålla de jobbiga tankarna för mig själv.
"Think positive":
Jag ser framemot fredag denna vecka!
Jag längtar efter sommaren något otroligt! Att bara få ligga på en strand .. och gräva ner fötterna i sanden .. göra vad jag har lust med, utan egentliga skyldigheter. Cykla upp på landet pch köpa världens godaste päronglass med chokladrippel. Bada med Zac. Grilla. Gå på ac/dc på ullevi. Åka på peace & love festivalen med alla fina människor. Vi får se ... vi får se ... fina, vackra, blommiga, härliga tider. Sommartider hejhej.
Milou är på Beyonce ikväll, den födelsedagspresent som hon fick av oss närmsta. Jag hoppas hon har det sjukt bra ju nu!
Jag ser framemot kristihimmelsfärd. Då ska jag åka ner till landet och träffa min sockersöta Linn. Saknar dig något enormt, men snart är jag hos dig! :) Skönt att få lite lugn och ro där ... funtar fasen på att stänga av mobilen under den helgen. Oj så skönt det skulle vara. Detta överkommunicerande samhälle.

Nu pratade jag precis med Milou, hon hade fått skit av någon liten töntig fjortisbrud tydligen (chupp chupp säger jag då), fått en fin närbild på Beyonce och på det stora hela haft det grymt!
Nu ska jag sussa i i min och Pontus våningssäng. Faktiskt mysigt med delat rum, man känner sig inte så ensam :)
Tillsammans är man mindre ensam.
Buena notte

Kommentarer
Postat av: milouen!

:D <3

2009-05-14 @ 12:11:52
Postat av: anja

fyy fan vad härlig bild på dig <3

2009-05-18 @ 22:40:43
URL: http://dymkowskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0