Sawadeeka

Nu sitter jag här i skolan och har precis lämnat in min engelskaläxa om en sak som irriterar mig, och jag valde dryga och otrevliga människor. Fan vad skönt det var att bara skriva av sig om sånt där, för det är något som gör mig så jävla förbannad.

Idag ska jag & Pontus ta bussen till Kalmar och vårt kära sommarhus. Fyfan vad härligt det ska bli! Jag ska äntligen få träffa efterlängtade Linn och så ska vi bara ligga och schteka och grilla med hennes vänner eller något i den stilen. Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det ska bli att komma ifrån storstaden och stressen..

Sköt om er allihopa och ha en härlig kristihimmelsfärdshelg (btw, är det någon som har en aning om vad man firar under den helgen? Kristus antar jag på någe vis, men religion är bara bullshit enligt mig så .. )

Aja, hasta la vista!



Kommentarer
Postat av: rebecca

du får ha det asbra så hörs vi!!! :D ja jag tycker också att det ska bli asskönt att komma bort från storstaden och allt! <3

2009-05-20 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0