Lev för det du har, ge inte upp för det du saknar

Har precis pratat med Patrik i telefon, trevligt värre :) Nu tänkte jag ta en dusch och sen fixa kläder till på onsdag då jag ska vara med i skolan och berätta om den & så, för nya elever..... Det blir säkert kul ;) Dock missar jag gitarren, damn.
Senare tänkte jag nog se tonårsliv på svt 1 vid 21:30, det är lite små spännande!
Btw, just NU spelar Metallica på globen! Nice så in i helvete. 



Dagens låt: Oh, vilken härlig dag - Ted Gärdestad
Dagens saknad: Mormor Waldy & Linn ..
Dagens tack: Till Rebecca som följde med till Skärholmen för att kolla jackan ;)
Dagens tabbe: Att jag är sämst på att söka jobb.
Dagens stress: Spanskaarbetet och Milous födelsedagsfest!
Dagens ros: Till programmet Så ska det låta. Det är klockrent tycker jag! Peter Settman är brutal, gästerna grymma sångare och sen är det såklart skön musik ... :)
Dagens ris: Till Sony Ericsson mobiler ...

Menmen ..


Kommentarer
Postat av: Bambie

Precis, don't forget to smile!!

I think of that every single day =)

2009-05-18 @ 19:21:29
URL: http://bambiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0