Honey, i'm home!

Då var man hemma ifrån det alldeles underbara sommarstället. Kära hjärtanes vad skönt det har varit att vara borta en sväng ifrån staden. Jag känner mig som en ny människa (nästan!) ;D

Dagens:
Pappa är på Riva del sol. Hoppas du har det kämpegreat!
Jag & Patrik plockade syréner till mamma. Bra jobbat för fasiken!
Jag har skrivit klart mitt arbete om SVeriges demokrati. Nöjd, men oj det blev en halv sida för långt.
Mormor fyller 92 år idag & jag hoppas att hon hör våra gratulationer. Vi flaggade för Waldy idag och allt. Tänk vad många fler år än mig du levt. Jag som tror jag vet allt ibland, säger jag med snart 17 somrar på nacken, oj så fel jag har. 

Ska sussa nu tänkte jag, hemma i mammas lägenhet mitt bland avgaserna. Däremot, så har jag upptäckt takterassen som vårt hus har. Där blir det många soliga dagar och mysiga kvällar med brutalt fin utsikt över hela Sthlm i framtiden!

So long!



Precis nyupplagd bild på facebook utav Amira.
Riktig gammal goding från typ sjuan.
Men härligt tycker jag att det ser ut i allafall!


Kommentarer
Postat av: mimi

för söt!

2009-05-28 @ 21:37:17
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0