I feel so cold and I long for your embrace

Vågar du verkligen svara ärligt? Jajjamensan
Ditt hela namn? Linda Linnea Elvine Holmgren Rylander
Födelseår? 1992
Hur Lång är du? Kanske 1.63
Dina första tankar när du vaknar?  Chansen är inte stor, men snälla låt det vara lördagmorgon.
Vart befinner du dig just nu? I köket hemma ..
Biter du på naglarna?  Jo.. kan inte riktigt låta bli.
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? Heath Ledger
Vad vill du ha just nu? Sommar, påsklov, ett hav med pengar, nya skor, osv.
Rädd för? Ormar & ensamhet
Vad har du för skostorlek? 38
Din hårfärg? Blondin, men jag är inte dum i huvudet bara för det som vissa verkar tro.
Skor du hade på dig idag? Mörkblå höga converse
Kläder du har på dig? Randig långärmad tröja från weekday, Millans gamla jeans
Favoritårstid? Sommar/ vinter
Hur svarar du i telefonen hemma? "Tja, det är Linda"
Hur svarar du i mobilen? "Tjo snygging", "Hallå?" eller "Ja, det var kriminalpolisen"
Sov du ensam inatt? Yes
Vad gjorde du kl 08 imorse? Duschade
Druckit idag? Juice till frukost, vatten & trocadero på sandys, mjölk till middagen ..
Favoritgodis? Cocosprickar & surt
Hur många kuddar sover du med?  Två
Längtar du till din nästa födelsedag? Har inte funderatså mycket på det, men jodå..
Har du använt någon hårprodukt idag? Typ lite hårspray
Vad har du för planer till helgen? Ölbastu med de allra bästa ;)
Hund, råtta eller katt? Hund!!!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Om jag kunde drömma
Jag ville bli när jag var liten:  Glasblåsare & typ advokat
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Spelar du nåt instrument: Spelade piano från att jag var 8 år till typ 11, 12, och nu går jag på gitarrkurs..
Har du några homosexuella vänner: Nej, faktiskt inte eller jo en actually!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller det beslutet tar jag när det kommer..
Bio eller promenad: Beror på vädret, men oftaste kan en promenix vara riktigt trevligt :)
Är du kittlig: Jo
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Nej, de är så små & fjolliga ändå .. inget jag vill ha innanför min tröja direkt men de stör mig inte, om jag säger så.
Chips, morötter eller godis? Godis
Gungar du på stolen? Ja, det händer ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0