I'm just one

Måndag: Martina 17 år, gratulerar! Bob Dylan spelade på globen ;) & gym på saga motion vid mariatorget med Axel & Hugo!
Tisdag: Gymmade med kära far på gymmet på hans jobb. Semenarium om min bokrecension kring Om jag kunde drömma.
Onsdag: Gitarrlektion och spelade one med Metallica, woho! :D
Torsdag: Idagen då, gymmade med Milou & Teresa på forsgrenska vid Medis, sedan for jag hem och käkade våfflor en dag för sent, tabbe där ;) Men gott vare! (Bilden nedanför är från idag också ..)
Fredag: Då jävlar blire jacuzzi & middag hos Teresa med Milou, Rebecca, Olivier & förmodligen också Mimi & Milous kopmis från Power of Hope (Lägret hon var på i Kanada i somras). Sen ska jag hem till Anja & ha filmkväll! Btw så fyller ju Hugo år, gratulerar!
Lördag: Gymma med pappa är inskrivet i almanackan, och sen ska vi fira Martina hemma hos Anja!
Söndag: Chilldag som vanligt men almanackan har tre nya kladdiga rader inskriva; gym, asiatbuffé vid odenplan & förmodligen filma till spanskan med Rebecca & Claudia.



Känns som en finfin vecka, och erkänn att jag blivit liiiite bättre med träningen.
Fan som sagt så ska det bli förändring.

På tal om ingenting, på tal om allting. Våren börjar fan närma sig, soligt .... men fy i helvete vad kallt det är!!!! Här kommer en lite vårig bild jag tog när jag var ute & gick med vovven min. Där ser man också vackra stadshuset, där mina föräldrar gifte sig för ett bra tag sedan.



Hahaha, sen skulle jag dessutom vilja visa en annan bild, eller snarare flera bilder runt om på kontoret, som satt på pappas jobb. När jag var förbi och träffade pappa där så visade pappas kollega mig runt och visade upp alla lappar som satt lite utspridda. Vem som satt upp dem kunde hon inte svara på ... Tomten, Spöket Laban, Pappa själv? Haha ...


 

Här kommer lite bilder från förbipasserande veckor, Enjoy! Nu ska jag iväg och läsa lite filosofi ... Om du vet vad ett objektivt värde, en objektiv etisk norm eller vad nihilism innebär så ja tack hör av dig, för jag fattar inte ett skit! Menmen, snart är det helg; Hallelujah!
Ha det grymt!!!!

   
  

Kommentarer
Postat av: beccs

haha jag ser ut som en jätte brevid dig på första bilden ^^ <3

2009-03-27 @ 20:52:35
Postat av: alkis,com

måste lägga upp en jävla alkis bild på mig

2009-04-16 @ 19:30:31
Postat av: Linda

Hahaha, men den ser ju allt för rolig ut Axel lille!

2009-04-18 @ 08:54:22
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0