Ännu en helg

Jag kan bara inte förstå varför vissa människor tycker om att göra andra människor illa; både psykiskt & fysiskt. Jag förstår inte vad fan som är problemet och vad i helvete som gick fel i huvet på dem. Tur iaf att majoriteten man träffar är förjävla trevliga! Jag önskar bara att jag slipper träffa fler idioter i framtiden .. Men den önskan lär ju aldrig gå i uppfyllelse. Den hemlösa mannen som var i min skola i fredags och berättade om hans sadist till pappa, sviniga poliser & annat vidrigt folk som bara genom åren gjort honom illa, och den idioten från igår som sa att jag var ful & var allmänt dum i huvet, det gav mig fan en tankeställare. Ta ingen skit från någon!!!!!!!!!

Men såna tider som i fredags när jag, Milou, Rebecca & Melissa drog hem till mig och bastade, drack några öl, käkade choklad & snackade om livet, det är såna tider man ska minnas & dem människor man ska hålla sig fast vid. Eller trevliga Sebastian från igårkväll på festen hos Kevin på Odenplan, godhjärtad människa som verkar ha något vett i huvudet, eller när Anja ringer och frågor om vi ska ha filmkväll bara hon & jag, för att vi inte har hunnit ses på ett tag, de  är såna människor som är värda min tid, glädje och empati.



Känns som jag har så jävla mycket att tänka på .. min hjärnkapacitet hänger inte med haha. Måste kirra pengar till påsklovet, till metallica den 18 juli i Hultsfred & biljetten till Peace & love festivalen i sommar .. Men det löser sig säkert. Dessutom så tänker jag ständigt på Spanien som jag ska iväg till efter sommarlovet .. Jag ser framemot det oerhört, samtidigt som jag någonstans är så jävla .. kanske inte rädd, men något i den stilen. Men det positiva kommer nog överskrida det negativa tror jag, eller det hoppas jag! Tänk att jag fasen kommer att bo där på bilden i Fuengirola alldeles själv hos en förhoppningsvis snäll familj och gå i en främmande skola. Men vilka erfarenheter, jag måste, måste, måste, MÅSTE göra det.



Btw, den här veckan ska det gå bra på mitt matteprov & jag ska träna som ni aldrig sett mig förr. Det har jag bestämt mig för. Ska till pappa ikväll, ska bli skönt med lite lugn & ro ute i Årsta!
Keep on rockin.

Kommentarer
Postat av: milou

linda du ska absolut inte ta skit!! han var säkert bara osäker på sig själv :O idiot helvetes cp barn...



men vi går vidare, hand i hand ;) träffar trevliga människor istället :D <3

2009-03-23 @ 07:51:38
Postat av: Linn

Det är bra linda, ta ingen skit:) älskar & saknar dig oerhört mýycket<3

2009-03-25 @ 16:05:54
Postat av: sophie

bilden är jätte fin på dig snygging

2009-03-26 @ 12:44:28
URL: http://sophielinneaviden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0