Tuesday's gone

Idag har jag även gymmat som jag gjorde igår också ... Jag blir fan stolt, och mer träning ska det bli! Som jag sa i mitt tidigare inlägg, det ska bli förändring!

Hoppas på bra imorn på matteprovet, och så ser jag framemot min goda frukost redan nu som jag ska käka manana manana! 

Btw .. drömde en lite annorlunda dröm inatt om att jag gick på en Metallicakonsert och att min mamma var volontär där på konserten.. Haha...

Här kommer enligt mig typ en av världens bästa låtar Men kan aldrig bestämma mig för om versionen i'll be missing you med Puff Daddy & Faith Evans eller om Every breath you take med Sting & The Police är bättre .. Därför tycker jag den här versionen med allihopa är GRYM.
Saknar tiderna då jag, Angelina & Cicci ständigt övade på den här låten för att vi skulle sjunga den på skolavslutningen när vi gick ut nian ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0