We salute you!

Haaaaaaaaaallå!
Nu befinner jag mig på ett hotellrum i centrala GÖTEBORG. Här i södra Sverige har vi hamnat eftersom AC/DC spelade på Ullevi igårkväll. De är brutala .. vilken jävla show dem gör! Helt otroligt. Ni skulle sett Angus Youngs gitarrsolo dessutom på minst en kvart. Han sprang runt, ut på scenen som går ut i publiken, åkte upp på en liten plattform, låg ner och spelade på marken .. osv osv. Dock kan jag tycka att det var lite för mycket fokus på just Angus, och de andra bandmedlemmerna förutom sångaren Brian Johnson, kom lite i skymundan. Menmen överlag var det ju helt klart en 4+are!

Idag klockan 14.02 mer exakt tar jag tåget till Hallsberg, där jag sedan byter tåg mot BORLÄNGE! Nu äntligen är det ju dax för *TRUMVIRVEL*  PEACE AND LOVE! Laddad? JA!!
Så kring klockan 7 ikväll får jag äntligen träffa Rebecca, Melissa och alla underbara människor!

Kolla gärna min lilla bilddagbok; http://eylinda.bilddagboken.se/p/main.html?#0
Jag önskar er allaaaaa en underbar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0