We fly like paper, getting high like planes

För en gångs skull så vet jag precis vad
jag önskar mig i födelsedagspresent den 17 juli.


 








En svart, akustisk gitarr. Klockren.

En stor rullväska från butiken oneoff från märket burton. Den finns i massa olika mönster men tror jag vill ha just den här prickiga. Den är snygg och dessutom jädrigt behändig den dagen jag flyttar till Spanien om cirkus 3-4 månader.

Den här lilla väskan är brutalt ball. Det är en kylväska med isolerade väggar så du kan ha mat&dricka med dig ut, och dessutom, så kan du koppla in din ipod eftersom väskan har inbyggda högtalare längst fram på väskan. Den finns också på butiken oneoff på söder och i city, och är från märket burton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0