Sveriges nationaldag

Igår kväll var jag hemma hos Millan med trevligt folk och kollade på Scary Movie 3 och en annan film som heter Vuxna människor. Båda var brutalt roliga och mycket sevärda!

Nu har jag precis jag & mamma varit ute och handlat på hemköp. Vi fick fasen trycka oss igenom alla dröser med danskar som var här nere vi drottninggatan. ÅK HEM! Haha, nej men vi kommer ju ändå vinna över er ikväll när det dessutom är våran nationaldag ;)
Ikväll ska jag göra min delicous tacopaj till våra gäster som kommer. Och efter middagen ska jag nog dra ut och träffa Rebecca och förmodligen Krille från Umeå som man inte träffat på åååååår & dagar.

Var stolta över vårt vackra Sverige idag och ha överhuvudtaget en great dag!

All I have is you
It is all that I'm breathing for
All I need is you
Now I can't make it through
I am losing you forever
I AM LOST IN PAIN WITHOUT YOU
I am leaving ground forever

Losing you - Dead by April

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0