LYCKAD KVÄLL

Har nog aldrig haft så kul på länge som jag hade igår. Låt mig berätta ...
Allt började med middag med familjen och vänner, där leu tacopaj á la Linda blev succé!
Sen träffade jag upp Mimi & Milou som satt bredvid en dregglandes, snorandes gubbe vid slussen, och vi bestämde oss på momangen för att tagga långt haha. Vi drog till Hagsätra där Verra hade en liten "efterstudentfest". Bara massa roliga människor från min förra skola där, och det var la trevligt. Efter cirkus en timme bestämde jag mig för att ringa mamma och dra den råaste jävla lögnen jag dragit på länge, så jag fick sova hos min kompis och därmed vara ute hela natten lång.
Då åkte vi in till slussen och Mimi & Milou lämnade mig för att åka hem till sina boyfriends och jag träffade bästaste Rebecca.

Det är nu det roliga börjar ......
Vi bestämde oss då för att åka till Skärmarbrink efter Robins långa tjatande. Där satt vi och kollade på gamla versionen utav Motorsågsmassakern, som faktiskt inte var så farlig som jag trodde. Robin & Jocke försökte supa oss under bordet, men vi stod emot .. hyfsat.. Senare blev vi utstängda på balkongen då solen sakta men säkert började gå upp i horisonten. Men med lite kvinnligt förnuft kom vi snart in igen och lämnade sedan Skärmarbrink efter att snubben som bodde där äntligen vaknade och började tjata om städning.
"Nu jävlar!!" tänkte jag och Rebecca, lite smått onyktra som vi var. Nu hittar vi på någe riktigt jävla kul! Vi ringde Robert och började dra oss mot Midsommarkransen där han var hemma hos sin bäste, och trevlige vän David. Påvägen dit träffade vi en skön snubbe som hette Johan... Haha.
Det första vi gjode när vi kom dit klockan sex på morgonen är att fråga om vi får tvätta håret. Sjyssta som dem är fick vi självklart göra det. Men jag och Rebecca var vid den här tidpunkten förbannat sugna på att bada badkar så visst fasen gjorde vi det! Med tanke på att vi hade någon bikini i direkt bakfickan så fick det bli nakenbad. Haha. Lite småspårat men spontant. Sedan kommer vi ut goa och glada och Rebecca visar sina skills på tvspel, och sedan efter många om och men så kryper vi alla ner i den feta sängen för att sova. Men inte vare lätt med tanke på att det var så satans ljust, men det kändes iförsig som att sommarlovet verkligen börjar närma sig då! Yeah, nästa Fredag då jävlar! SOMMARLOV!

Jag hoppas ni alla har haft en toppenhelg. Det har iallafall jag haft, även om vi borde ge tjejen som dog i natt i Stureby en och annan tanke. Hon gick på min lillebrors skola, och blev inatt mördad utav två jämnåriga killar. Helt jävla brutalt. Inte för att jag någonsin har känt dig, men jag önskar att du har det bra. Vila i frid.

Ska käka lite middag och så med familjen nu, och sen ska jag dra till Rebecca och sova över där med brudarna från skolan; Lisa, Claudia, Sandra, Ellen & ha filmkväll. Ska bli sjukt trevligt. Tagga satan för imorgon och brännbollsturneringen vid Hellas gården med skolan. Vi kommer ju inte ha en chans att vinna mot idrottsklasserna. Men kul kan det väll ändå bli.

Ciao!
 


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha så stört jävla kul!!! :D måste göras om att vara så jävla, du är lätt en av dom bästa! :D <3

2009-06-07 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0