Home, sweet home

Nu är jag hemma efter en hejdundrande vecka på festivalen Peace & love i Borlänge. Det har varit hur trevligt och roligt som helst med alla sju brudar i Camp Nutella och med grannarna från Sandviken! Vi har umgåtts med människor från alla delar av Sverige och badat i Dalälven om dagarna. Vi har självklart också kollat på konserter; Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Volbeat, Mötley Crüe, Promoe, Hoffmaestro, Timbuktu, The Sounds, Thåström, Babyshambles, Milow, Mando Diao. Alla konserter har varit härliga på alla sina egna sätt, men den absolut bästa under veckan var utan tvekan Håkan Hellströms. Tänkte skriva ett inlägg om det lite senare ...
Dock så har det också varit förjävligt varmt, vilket man iförsig bör vara glad över men när man vaknar vid åtta på morgonen och tror att man bokstavligt talat ska dö i värmen i tältet bland sovsäckar, tandkräm, cider, väskor, mat, vattenflaskor, kläder, osv osv, så är det inte riktigt lika jäkla schtek längre. Jag har inte legat på topp kroppsligt den härveckan helt enkelt med tanke på att man knappt åt eller sov något, men överlag var det en riktigt trevlig upplevelse.
Tack brudar och alla ni andra för en underbar vecka :)

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch & tvätta mina för tillfället svarta fötter och sen ska jag ut och grilla i Årsta med pappa & hans flickvän. MAAAAAAAAAT! Oxfilé! Fyfan vad jag är hungrig.
Keep on rockin! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0