Hetsig dag

Grattis min broder idag :) Han fick guitar hero METALLICA utav mig & far, och sen fick han självklart den efterlängtade ACDC biljetten. Thumbs up. Firat honom med familj och kusin på restaurang Kina Muren vid Odenplan. Great med thai/sushi buffé!

Jag har även varit i min gamla skola Maria Elementar skola på Södermalm och kollat på skolavslutningen i Katarina kyrka. Kul att se alla och jag önskar er alla lycka till.
Och innan det hade jag sista lektionen på gitarren. Vi spelade Pärlor - Kent

Hoppas alla har haft en underbar dag även om det drygt nog regnat hela dagen.

Jag på vårt älskade torpön för många år sedan ..


Btw, här kommer videon som Claudia så upprymt talade om. Kolla på den, njut av den
och le genom hela videon, precis som jag gjorde, för jag kunde inte låta bli för en sekund
.

Kommentarer
Postat av: Zarah

jag var också på anslutningen, såg inte dig :S

2009-06-05 @ 21:18:58
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: cicci

Du är verkligen underbart söt på den där bilden! :)

2009-06-07 @ 22:58:31
URL: http://doitgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0